Veelgestelde vragen

Kijk of je vraag erbij staat
  1. Wanneer ontvang ik een uitzegel?
    Bij elke € 10,-* aan boodschappen ontvang u één gratis Uit-zegel. Daarnaast ontvangt u bij aankoop van geselecteerde (actie)producten één of meerdere Uitzegels.
    * Dit bedrag is exclusief (door de wet) uitgesloten productgroepen (tabak, slijterijartikelen, geneesmiddelen, zuigelingenvoeding tot 1 jaar, beltegoedkaarten, vervoersbewijzen, waardebonnen, loten, postzegels, toegangskaarten), betaald en uit te keren statiegeld en emballage.

  2. Hoeveel zegels moet ik sparen voor een volle spaarkaart?
    Met 5 zegels is de spaarkaart vol. Eén spaarkaart is één voucher waard. Eén voucher met unieke code heeft een kortingswaarde van € 5,-.

  3. Kan ik ook niet volle spaarkaarten inleveren?
    Nee, enkel volle spaarkaarten worden geaccepteerd in de Jumbo en C1000 vestigingen. Alleen een volle spaarkaart geeft recht op één voucher met unieke code ter waarde van € 5,- korting.

  4. Waar kan ik de volle spaarkaart inleveren?
    Bij elke Jumbo en C1000 vestiging waar de Uitzegels uitgegeven worden. Bij inlevering van de spaarkaart ontvangt u een voucher met een unieke code.

  5. Wat kan ik met de voucher doen?
    Hiermee kunt u via de website www.dagjeuitactie.nl een “Dagje Uit” boeken met € 5,-, € 10,- of € 15,- korting (de hoogte van de korting kan per Dagje uit en per dag verschillen en is op basis van beschikbaarheid).

  6. Tot wanneer kan ik uitzegels sparen?
    De Uitzegels worden uitgegeven vanaf  12 maart tot en met 13 mei 2014.

  7. Tot wanneer kan ik de spaarkaart in de winkel inleveren?
    Volle spaarkaarten zijn bij de Jumbo en C1000 vestigingen in te wisselen voor een voucher tot en met 27 mei 2014.

  8. Wanneer kan ik mijn voucher verzilveren?
    Vanaf 12 maart tot en met 31 december 2014 of voor einde seizoen 2014 betreffende park.

  9. Hoe kan ik mijn 'Dagje uit' boeken?
    De entreekaarten kunnen alleen via www.dagjeuitactie.nl worden aangeschaft. Eén voucher met unieke code heeft een kortingswaarde van € 5,-.

  10. Hoeveel korting kan ik sparen op een 'Dagje uit'?
    Per persoon kunnen er per uitje maximaal 3 kortingsvouchers verzilverd worden. Twee vouchers geven recht op € 5,- + € 5,- = € 10,- korting. Drie vouchers geven recht op € 5,- + € 5,- + € 5,- = € 15,- korting. Voorbeeld: Wilt u met 3 personen naar een “Dagje Uit” en wilt u de maximale korting van € 15,- (indien beschikbaar), dan voert u 9 codes in.

  11. Kan ik mijn spaakaart of voucher ook inwisselen voor geld?
    Spaarkaarten en “Dagje Uit” vouchers zijn niet inwisselbaar voor contant geld en zijn niet geldig in combinatie met andere acties en kortingen.

  12. Tot wanneer kan ik een dagje uit?
    Een “Dagje Uit” is mogelijk tot en met 31 december 2014 of voor einde seizoen 2014 betreffende park.
     
  13. Ik bankier niet via internet, kan ik het resterende bedrag ook aan de kassa betalen?
    Nee. Het boeken en betalen kan uitsluitend via internet. Wellicht dat u dit kunt doen via familie, vrienden en/of kennissen.

  14. Wanneer ontvang ik mijn entreebewijs?
    Zodra de betaling via internet voltooid en verwerkt is, ontvangt u een bevestigingsmail in uw mailbox met daarin uw entreebewijzen. Print deze uit en neem ze mee naar het “Dagje Uit”.

  15. Kan ik de geboekte datum omzetten naar een andere dag?
    Indien u in aanmerking wilt komen voor het kosteloos wijzigen of annuleren van uw bestelling dient u bij Mr.Ticket een 'bezoekgarantie' te hebben afgesloten. Één bezoekgarantie is geldig voor één kaart, indien u 4 kaarten bestelt, dient u vier bezoekgaranties af te sluiten. Het afsluiten van een bezoekgarantie kost  0,50 euro  per kaartje en kan maximaal oplopen tot  5,- euro per order. Dit bedrag komt boven op de aanschafprijs van de kaartjes. Het is alleen mogelijk een bezoekgarantie bij aankoop van uw kaartjes af te sluiten.

    LET OP!: Met actie kaartjes is het alleen mogelijk te ruilen naar een andere beschikbare datum weergegeven op de actie website. Dit betekent automatisch dat er alleen binnen de actie periode geruild kan worden! Klik hier voor de volledige algemene voorwaarden.

    KLANTENSERVICE
    MrTicket.nl T: 0900 – 25 26 250 (0,15 p.m.) F: 020 – 67 51 674 E: info@mrticket.nl
    C1000: Databankweg 26, 3821 AL Amersfoort, 0800-0230363, http://www.c1000.nl/consumentenservice
    Jumbo Supermarkten: Rijksweg 15, 5462 CE Veghel, 0413-380200, www.jumbosupermarkten.nl/klantenservice

 

Openingstijden

Openingstijden

Zoekresultaten

Openingstijden

Vandaag tot open

Feestelijke opening over